корпоративно-социална отговорност



Като здравен партньор с присъствие в над 100 държави и с повече от 100 000 служители, ние сме ангажирани да променяме условията в общностите, с които работим и да допринасяме за локалното и глобално развитие.  

Поради факта, че животът е изпълнен със здравни предизвикателства, ние поддържаме близък контакт с всички заинтересовани страни и вярваме, че сме отговорни за устойчивото развитие на общностите.

Дейности корпоративно-социална отговорност

Изграждаме дългосрочни отношения с нашите общности

 
През 2016 г. Sanofi създаде Комитет на заинтересованите страни (Stakeholder Committee). Неговата цел е да дискутира ключовите теми, засягащи компанията и да работи с всички заинтересовани страни с конкретни дейности.  В комитета влизат около 40 представители на различни външни заинтересовани страни (неправителствени организации, пациентски сдружения, официлни власти, представители на медицинската общност, изследователи, бизнес и финансови професионалисти, търговски обединения, медии).

Във фокуса на работните групи са четири приоритета: достъп до здравеопазване, цената на иновациите, подходът на Sanofi към научно-изследователската и развойна дейност, както и социално-икономическият отпечатък на компанията в регионите, в които оперира.   


Подкрепяме местното социално-икономическо развитие


Социално-икономическият отпечатък на Sanofi надхвърля директното икономическо въздествие, генерирано от дейностите на компанията. То се разпростира до различни бизнес сектори, домакинства и обществени институции по света.  

Глобално компанията поддържа 1,2 милиона работни места годишно и генерира около 51,6 милиарда евро добавена стойност, чрез своите директни, индиректни и индуцирани икономически дейности. 

Социално-икономически отпечатък
ОТКРИТО ЗА ДИАБЕТА
Диабетът е новата глобална пандемия, която има изключително силно влияние върху здравните системи по света. По данни на Международната диабетна федерация (IDF), броят на хората с диабет в България  на възраст между 20 и 79 години е над 450 000*. Като здравен партньор на хората в нужда, Sanofi заедно с най-активните пациентски организации в България организира кампанията „Открито за диабета“  от 2012 г. до сега. Всяка година инициативата има различен фокус, но и една обща цел – информиране на обществото за диабета, превенция, ранна диагностика и правилно лечение на заболяването. Използвайки различни комуникационни подходи, посланици и новинарски поводи, „Открито за диабета“ предизвиква изключително голям медиен интерес. През 2017 г. ключовите послания на кампанията достигнаха до над 5 млн. българи (почти 75% от населението), само чрез телевизионните интервюта и новинарски репортажи.
Редки болести
ВДЪХНОВЯВАМЕ ЖИВОТА НА ХОРАТА С РЕДКИ БОЛЕСТИ
Като здравен партньор на хората, живеещи с редки болести - множествена склероза, онкологични и имунни забалявания, Sanofi Genzyme, със състраданието и разбирането на своите служители, разработва и реализира образователни програми за лекари и пациенти в партньорство с пациентските организации и здравните власти. Sanofi Genzyme се грижи за пациентите с редки болести, чрез персонализирани решения и постоянно работи за повишаването на разпознаваемоста на редките болести, така че пациентите с тези заболявания да могат навременно да бъдат диагностицирани и да получат адекватно лечение. За пациентите с онкологични заболявания на простатата Sanofi Genzyme организира различни информационни кампании под шапката на „Открито за мъжете“, за да повиши нивата на ранно диагностициране, контрола над заболяването и психологическата подкрепа на пациентите.

Към пациентите с множествена склероза ние имаме ангажимент да предоставяме иновативни терапии, които значително да подобряват начина им на живот.
Награди Sanofi
MAGNE B6 ЛЕКА НОЩ С НАГРАДА ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА ЗА ИНОВАЦИИ
Глобално около 45% от населението страдат от безсъние, като по-често засегнати са жените. Данни от проучване, проведено през 2016 г. у нас показва дори още по-стряскащ тренд, а именно че около 80% от българите имат проблем със съня. Като здравен партньор на нуждаещите се пациенти, Sanofi допринася за решаването на този сериозен проблем, предлагайки иновативния си продкт Magne B6® ЛЕКА НОЩ. Той беше отличен с „Продукт на година“ от едноименния престижен конкурс, който се провежда в 40 държави по света. Победителят се определя чрез гласуване на над 2000 потребителя в България, в национално представително проучване на Nielsen. "Продукт на годината" е най-голямата потребителска награда за иновации. Едновременно с това Magne B6 получи и наградата „Лекарство без рецепта на годината” от Българския фармацевтичен съюз, както и наградата SUPERBRANDS. 
SANOFI PASTEUR – НАДЕЖНИЯТ ПАРТНЬОР НА ОБЩЕСТВЕНОТО ЗДРАВЕ
Sanofi Pasteur, в партньорство с Министерство на здравеопазването и лекарската общност в България, работи интензивно за увеличаване на информираността и повишаване на общественото здраве, чрез ваксинална превенция. През последните няколко години Sanofi Pasteur направи достъпни на българския пазар няколко ваксини. Новата шествалентна ваксина подобри имунизационния календар в страната. През 2017 г. Sanofi Pasteur представи новата четиривалентна противогрипна ваксина, като организира мащабна информационна кампания „Открито за ваксините“ за сериозността на здравните последствия от грипа и ефективната превенция чрез ваксинация. 

*http://www.diabetesatlas.org/across-the-globe.html