Бягащо момиче
За нас

Sanofi: глобален лидер в здравеопазването

Ние в Sanofi сме подкрепа на хората в нужда, като техен партньор в здравните им предизвикателства


Човешкото здраве е като живота - пътешествие със спадове и върхове. Те може да са малки или големи, за цял живот или моментни. Всеки човек, независимо дали е дете или възрастен, се сблъсква със здравни предизвикателства независимо какви са те.

Ние в Sanofi сме подкрепа на хората в нужда, като техен партньор в здравните им предизвикателства. Много пациенти зависят от нас. Нашата цел е да предпазваме и подкрепяме хората в техните здравни предизвикателства, така че да живеят живота си в пълния му потенциал.

Ние имаме широко портфолио от продукти за човешкото здраве. Имаме световно присъствие и трансформираме научните иновации в здравни решения. 

Sanofi е компанията, която получи най-много SUPERBRANDS награди в България за 2017/2018 г. Признанията са за No Spa® , Magne B6®  и Dulcolax®  и това са марките, на които българите се доверяват от дълги години за своето здраве и са се доказали многократно пред потребители, фармацевти и лекари. По-рано през годината Magne B6 ЛЕКА НОЩ® бе избрана от потребителите за топ иновация и „Продукт на годината“ 2017/2018г. за България, а през юни No Spa Comfort® взе голямата награда „Продукт без лекарско предписание на годината“ 2017/2018г. на Българския фармацевтичен съюз. 

Открито за диабета
ОТКРИТО ЗА ДИАБЕТА
Диабетът е новата глобална пандемия, която има изключително силно влияние върху здравните системи по света. По данни на Международната диабетна федерация (IDF), броят на хората с диабет в България на възраст между 20 и 79 години е над 450 000*. Като здравен партньор на хората в нужда, Sanofi заедно с най-активните пациентски организации в България организира кампанията „Открито за диабета“ от 2012 г. до сега. Всяка година инициативата има различен фокус, но и една обща цел – информиране на обществото за диабета, превенция, ранна диагностика и правилно лечение на заболяването. Използвайки различни комуникационни подходи, посланици и новинарски поводи, „Открито за диабета“ предизвиква изключително голям медиен интерес. През 2017 г. ключовите послания на кампанията достигнаха до над 5 млн. българи (почти 75% от населението), само чрез телевизионните интервюта и новинарски репортажи.

Редки болести
ВДЪХНОВЯВАМЕ ЖИВОТА НА ХОРАТА С РЕДКИ БОЛЕСТИ
Като здравен партньор на хората, живеещи с редки болести - множествена склероза, онкологични и имунни забалявания, Sanofi Genzyme, със състраданието и разбирането на своите служители, разработва и реализира образователни програми за лекари и пациенти в партньорство с пациентските организации и здравните власти. Sanofi Genzyme се грижи за пациентите с редки болести, чрез персонализирани решения и постоянно работи за повишаването на разпознаваемоста на редките болести, така че пациентите с тези заболявания да могат навременно да бъдат диагностицирани и да получат адекватно лечение. За пациентите с онкологични заболявания на простатата Sanofi Genzyme организира различни информационни кампании под шапката на „Открито за мъжете“, за да повиши нивата на ранно диагностициране, контрола над заболяването и психологическата подкрепа на пациентите.

Към пациентите с множествена склероза ние имаме ангажимент да предоставяме иновативни терапии, които значително да подобряват начина им на живот.
Награди Sanofi
MAGNE B6 ЛЕКА НОЩ С НАГРАДА ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА ЗА ИНОВАЦИИ
Глобално около 45% от населението страдат от безсъние, като по-често засегнати са жените. Данни от проучване, проведено през 2016 г. у нас показва дори още по-стряскащ тренд, а именно че около 80% от българите имат проблем със съня. Като здравен партньор на нуждаещите се пациенти, Sanofi допринася за решаването на този сериозен проблем, предлагайки иновативния си продукт Magne B6® ЛЕКА НОЩ. Той беше отличен с „Продукт на година“ от едноименния престижен конкурс, който се провежда в 40 държави по света. Победителят се определя чрез гласуване на над 2000 потребителя в България, в национално представително проучване на Nielsen. "Продукт на годината 2017" е най-голямата потребителска награда за иновации. Едновременно с това Magne B6 получи и наградата „Лекарство без рецепта на годината” от Българския фармацевтичен съюз, както и наградата SUPERBRANDS.
Тереза Маринова - открито за ваксините
SANOFI PASTEUR – НАДЕЖНИЯТ ПАРТНЬОР НА ОБЩЕСТВЕНОТО ЗДРАВЕ
Sanofi Pasteur, в партньорство с Министерство на здравеопазването и лекарската общност в България, работи интензивно за увеличаване на информираността и повишаване на общественото здраве, чрез ваксинална превенция. През последните няколко години Sanofi Pasteur направи достъпни на българския пазар няколко ваксини. Новата шествалентна ваксина подобри имунизационния календар в страната. През 2017 г. Sanofi Pasteur представи новата четиривалентна противогрипна ваксина, като организира мащабна информационна кампания „Открито за ваксините“ за сериозността на здравните последствия от грипа и ефективната превенция чрез ваксинация. 

Този уебсайт използва "бисквитки", за да проследява аудиторията и да подобрява съдържанието му. Като продължавате да сърфирате в този уебсайт, приемате използването на такива "бисквитки".

Добре